Kontakt os

Vil du i gang med Dropbox for Business? Kontakt os for en uforpligtende snak.

Kom i kontakt med os

Åbningstider

Mandag – fredag: 08.00 – 16.00

Du er velkommen til at sende os en besked ved at udfylde kontaktformularen, så kontakter vi dig, så snart vi har tid.

Læs mere på vores side om beskyttelse af personlige oplysninger (du finder et link til denne side nederst på hjemmesiden).
Kontakt os for at komme i gang med Dropbox

Q&A

Etablering

Opsætning af tjenesten er inkluderet, når du vælger AGS som din Dropbox-forhandler.

  • Hvis du vælger Start, sætter vi dit Dropbox-miljø op, så du selv kan administrere og konfigurere brugere og mappestruktur.
  • Hvis du vælger Standard eller Plus , inkluderer vi brugeropsætning, mappestruktur, migrering og sikkerhedsopsætning i oprettelsen.

Hvis du vælger AGS som din Dropbox-udbyder, flytter vi dine data fra en lokal maskine eller server til skyen gratis op til 1 TB, hvis du vælger Standard eller Premium.

Hvis du vælger Start-abonnementet, hjælper vi dig selvfølgelig med at migrere, men vi fakturerer dig for den tid, du bruger.

Det betyder, at AGS er en af kun to certificerede Dropbox Advanced Partners i Norge, som opfylder Dropbox’ årlige krav til ekspertise, levering og kundetilfredshed.

AGS har et dedikeret team af rådgivere, teknikere og supportmedarbejdere, som har opnået Dropbox for Business-certificering, der dækker support, sikkerhed og grundlæggende viden om administration og brug af løsningen.

Ja, abonnementet har en 1-årig binding, hvis du vil have den mest overkommelige version af licenserne.

  • Aftalen fornyes automatisk for 1 år ad gangen, når hovedperioden er slut, medmindre du opsiger aftalen.

Gratis support

  • Alle henvendelser til AGS’ it-partner vedrørende support til Dropbox-tjenesten er inkluderet i Standard- og Premium-aftalen.
  • Med Start-abonnementet får du gratis kritisk support til at administrere dine licenser og hjælp, når din Dropbox-tjeneste er nede eller utilgængelig.

Responstid og tilgængelighed

  • Du kan kontakte kundecentret med en supportanmodning fra kl. 08.00 – 16.00, mandag – fredag.
  • Vores svartid er senest inden for 4 timer inden for normal arbejdstid, hvis sagen registreres direkte via kundecentret via telefon, supportside eller chat.

Nej, du kan ikke blande forskellige Dropbox-abonnementer. Du køber det samme antal abonnementer til de brugere, du vil have til at have Dropbox i din organisation.